.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.
پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد

اوایل آبان ماه امسال خبرهایی منتشر شد از این که محسن تنابنده با رئیس صداوسیما برای ساخت پایتخت ۷ وارد مذاکره مستقیم شده است. خبری که یک روز بعد پیمان جبلی به شکلی تلویحی آن را تأیید کرد و گفت: «کارگردانان و تهیه‌کننده‌ها با صداوسیما در حال مذاکره هستند و برخی هم به توافق رسیده‌اند. سریال‌های پایتخت و زیرخاکی هم در حال مذاکره‌اند برای این که کار انجام شود.» بعد از آن هم هر پاسخ دیگری را به سیمافیلم محول کرد. با این وجود مدیر سیما فیلم وقتی در مصاحبه‌ای از همه گزینه‌های پخش برای نوروز ۱۴۰۳ صحبت کرد، هیچ اسمی ‌از پایتخت نیاورد و گمان‌ها بر این شد که این سریال در میان مجموعه‌های نوروز وجود نخواهد داشت.

 

مهدی نقویان، اما آذر ماه با اشاره به این که حساسیت در مورد این سریال بالاست و خبرهای غیرواقعی در باره آن پخش می‌شود، گفت مذاکره‌ها با تیم ادامه دارد و طرح‌هایی هم ارائه شده است. نقویان درباره این مذاکره‌ها توضیح داد: «مذاکره ما با عوامل «پایتخت» به بن بست نرسیده است. طرح‌هایی رسید و بعد یک طرح مشترکی که ۲ طرف روی آن اتفاق نظر داشتند، انتخاب شد و غیر از این اتفاق جدیدی رخ نداده است. گام بعدی قرارداد بستن با عوامل است چون «پایتخت» و همه برندهای دیگر این مدلی است که جمع کردن بازیگر و عوامل شان سخت است و با یک نفر طرف نیستیم.»

 

او در آن زمان در باره ساخت نسخه این سریال و این که چرا به صراحت در باره این موضوع صحبت نمی‌شود، ‌ گفته بود: درباره تمام برندهایی که ارزش سینمایی دارند به این موضوع فکر می‌کنیم. چون منبع درآمد خوبی است و به نوعی احیای برند انجام می‌گیرد که درباره همه برندها این اتفاق رخ می‌دهد.»

 

نسخه سینمایی برای نوروز امسال

 

آنچه در نهایت قطعی شده این است که نسخه سینمایی سریال پایتخت برای نوروز آماده خواهد شد. تهیه کنندگی این نسخه سینمایی را همچنان قبل الهام غفوری بر عهده خواهد داشت و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد.

 

مدت زمان این تک قسمتی ۱۰۰ دقیقه است، ولی مشخص نیست زمان پخش آن چه روزی از نوروز خواهد بود.

 

سریال: شاید سال دیگر

 

فصل هفتم این سریال هم آنطور که اعلام شده قرار است در ۱۶ قسمت تولید شود و سال ۱۴۰۳ یا نوروز ۱۴۰۴ به پخش برسد. با توجه به مهم بودن سریال‌های نوروزی برای تلویزیون گمان می‌رود نسخه سینمایی نوروز امسال و فصل هفتم نوروز سال دیگر روی آنتن برود.

 

حضور همه شخصیت‌ها در فصل هفتم، بازگشت باباپنجعلی

 

نکته جالب در مورد پایتخت ۷ حضور همه بازیگران در آن است. این خبر را علیرضا خمسه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد و گفت اگر قرار باشد فصل هفتمی‌ برای این سریال ساخته شود، با حضور تمام بازیگران خواهد بود. این حرف البته به معنای بازگشت شخصیت باباپنجعلی است که علیرضا خمسه آن را بازی می‌کند. این شخصیت در فصل ششم سریال با مرگ و اهدای اعضای بدنش به بیماران از سریال حذف شد. این که تیم نویسندگان این سریال چه ترفندی برای بازگرداندن این شخصیت دارند، مشخص نیست و باید منتظر پخش سریال شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.089 seconds.